Srećan 8. mart! :)






















Danas nema gde nisam bila!
Za 'doručak' me je dočekao poklon u vidu zlatne vrećice za novac iz Accessorize, za koju smo se nedavno šalili kako bi mi baš trebala, ja mislila na pravu, on mislio na ogrlicu!
Bila kod frizera...
Prolazim pored frizerke, ona me pita kako sam, ja počeh da lamentiram, kad vidim stomak! Sedmi mesec :D ja zinula, pa nisam se valjda toliko dugo ne-šišala! 
:D
Pošto nam je usput, svratismo u park Manjež za koji me vežu prelepe uspomene iz detinjstva.
 Baba me je kao malu uvek šetala tuda i jednog dana smo išli onim putićem (koji pokazujem na slici, a u pozadini možete videti jedinstvenu pojavu 2u1 tramvaj, pola novi, pola stari ;)), a ka nama je išla neka bakica sa braon kapicom i u bež mantilu (sećam se jer se i moja tad isto tako oblačila, samo bez kape) i zaustavile smo se da se pozdravimo. 
Baba me je pitala jel znam ko je to, ali Bože moj, to su me pitali milijardu puta, kad god naletimo na nekog poznanika. 
Nisam imala pojma...Onda su me pitale jel znam neku njenu pesmu? Znate kako deca uvrću nožicama i postide se...E, tako sam i ja. Baba se nasmejala i rekla "Zna sigurno, nego se stidi, mala je...". Pozdravile smo se i produžile, a ja sam se okrenula gledajući je kako odlazi ka Slaviji.
Bakica je bila Desanka Maksimović.
Tu babu više nemam, ali imam drugu koju sam zvala da joj čestitam 8.mart, pa smo tako ovekovečili i frizuru i od pozadi!
Usput smo videli 'Negro je odžačar grla', prodavca mini odžačarskih četki za sreću...

Dok su druge žene (ne baš mnogo njih) nosile ruže po gradu, ja sam nosila perce!
Svaka ono što je čini srećnom!
:)
Na kraju smo morali do Ušća jer je 'moj' karmin, moju veeeliku želju poslednjih 15 godina :p, neko kupio u Sephori u Knezu! A usput smo uzeli Stilist, koji me po prvi put nije oduševio, jer sam prelistavajući ga shvatila da sam sve već isplanirala ili iznosila, i košuljice i žutu i mašnice i crvene pantalone, a puder roze već godinama kupujem i ne mogu više da se oduševljavam na nju!
:)
Eto, mile moje, sasvim nenadano nastade i ova pričica za danas!

Želim vam svima srećan 8. mart!





25 коментара:

  1. kako je lepo perce..to si dobila zato sto umes da lepo pises!

    ReplyDelete
  2. Super ti je kombinacija, a za kaput sam već rekla da mi se jaaako dopada ;)
    Prva slika sa perom je predivna :))

    ReplyDelete
  3. Strava proveden 8.mi mart zenska,toliko desavanja u jednom danu Perce je zakon a i kaputic iz Zare...Mnogo mi se svidja kada ubacis neku dogodovstinu iz detinjstva,kao sto je ova prica sa Desankom Maksimovic,mnogo volim njene pesme i bila je carica!A jos da te pitam,koji je karmin sifra boje i slicno,divan je zaista

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, baš mi drago da ti se sviđa :) Karmin je R20 :)

      Delete
  4. Slika sa perom fenomenalna :-) Iz posta u post se odusevljavam tim kaputom :-) sve su slike super a mnogo volim ove tvoje pricice :=)))

    ReplyDelete
  5. Fenomenalno proveden 8.mart, slike su prelepe a kaputic je fantastican !:)

    ReplyDelete
  6. Prica sa Desankom Maksimovic je divna!

    ReplyDelete
  7. I ja sam kao mala srela Desanku, u Vrnjackoj Banji...i fotkala se s njom...prava dama, sa sve onim sesirom :)

    p.s. suuuuuuuper ti je ovaj Zara kaputic sa koznim rukavima!

    ReplyDelete
  8. Kako predivne fotkeee... :) Torbica je preslatka. :)

    ReplyDelete
  9. Prelepa ti je kosa :D
    Mnogo mi se svidjaju i cizmice i torba, ali najvise kaputic! Zelim i ja nesto sa koznim rukavima :)))

    ReplyDelete
  10. Super su fotke, kosa me je ocarala (bas bas :D )

    I ja sam tako videla svoju kozmeticarku sa ovolikim stomakom i bila sam u soku

    ReplyDelete
  11. Primetila sam da prvo idem ka dnu stranice da pročitam šta si napsiala pa se tek onda vratim na fokte, da znaš :)Mislima sam da sam jedina koja još uvek nosi rukavice, ali prosto mi je hladno bez njih, sad mi je lakše kada vidim da ih i ti imaš:)

    ReplyDelete
  12. Slažem se sa Dubravkom i ja prvo čitam tekst:) Anegdota sa Desankom je divna:) Super ti stoji novi kaputić,mnogo si slatka:)

    ReplyDelete
  13. ja obozavam da citam tvoja pisanija :)) strasno si slatka i uvek me nasmejes! bravo :*

    ReplyDelete
  14. Nisam ni znala da ima Sephora u BG, sad jedva cekam da dodjemmmmmmm!!!!!!!!!! :D

    Bas si lepo provela 8.mart! Pricica ti je divna - Desanka je bila carica!

    xx

    ReplyDelete
  15. Srecan Dan zena! :)
    Uvek si tu sa nekom novom pricicom! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Divna ti je frizura :)

    A i predivno napisan post :)

    ReplyDelete
  17. post je divan...danas sam ga na brzaka izlistala,pogledala
    slicice,ali sam ga sad lagano iscitala...i bas prijaju ova
    tvoja pisanija...pocecu da te terorisem da ostavljam
    komentare na svakom postu :DDDDDDD ali stvarno,super pises :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakav teror :D ja mnogo volim da komuniciram sa ljudima :) i svaki iskren komentar mnogo znači svakom ko je nešto uradio da ga zasluži :)

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online