New In: Earrings & Calliope Skirt








Možda je mnogo New In postova ovih dana, ali rasprodaje još traju :)
I kako da vam ne pokažem i podelim sa vama svoje planove i svoju radost?! Minđušice sam morala da uzmem, jer su me oduševile koliko se slažu sa prstenom! A eto i hinta ako ne znate kako da naterate svog jarana da vam kupi onu stvar, koju sve mi želimo manje ili više. Prsten, mislim. Dakle, minđuše u rupe na ušima i idite da se vidite sa njim, a kad ga zabljesne ovaj mini kamenčić i uhvati vam se za uvo da pita šta je, a vi ga uhvatite...za reč i ne puštajte! 
;)
A što se tiče duge suknje...
Pre 2, 3 meseca uđem tamo gde nikad ne ulazim, u Calliope, jer mi tako ponekad predstavlja zadovoljstvo da vidim kako drpaju narod i na šta ljudi bacaju pare i vidim ovu suknju kao jedino što mi se sviđa. Bila je 1.200, tako nešto, posle toga je bila 800 (da...da...obilazila sam je od tad) i juče odem da je 'posetim', a ona 590! I morala sam da je uzmem, kad sam je već toliko želela i kombinirala u glavi.

Eto, nije strašno :)
Prsten je moj, stari...iz zlatare Gojković u Kolarčevoj.





11 коментара:

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online