Long skirt

Jacket: Bershka
Turtle neck: Stradivarius
Skirt: Calliope
Boots: Bata
Bag: Monoprix
Scarf: No name (Terazijski prolaz)
Sunglasses: No name
Hat: Atlantis (Avanguardia)
Necklace: P....S....Fashion
Black ring: No name
Gray ring: Moa
Bracelets: H&M















E, narode moj, ovako: ova suknja je koštala neverovatnih 590 din. i još uvek imam osmeh na usnama kako sam dobro prošla :) A kad smo kod osmeha, evo širi se kad pomislim da sam jaknu kupila u Bershki za 1.490 din., prošle godine, totalno nenadano, na leto. A onda kad dodamo u tu grupicu i torbu iz Monoprixa iz Arla, koju sam uzela kad smo kupovali hleb i kupku :p koja je bila 10€, snižena sa 35...pa crni prsten za 100 din., maramu za 250 u Terazijskom prolazu, naočare za 200 din., narukvice iz H&M za 5€ cela gomila...dođemo do vrlo širokog osmeha!
:)
Može se reći da sam smart shopper ili lucky shopper!
Nema ništa lepše nego kad nađete nešto što vam se sviđa, a ne košta puno...Onda svakim nošenjem imate utisak da maksimalno koristite tu stvar i kao da ste je dobili na poklon...maltene.

P.s. Stvarno ne mogu da skinem čizme, još uvek je hladno, a ja sam osetljiva, pa ne smem da se razbolim 
:)





33 коментара:

  1. dopada mi se kombinacija :-) licno jako volim duge suknje i haljine ..najbolji su mi detalji i nokti su totalno cool i pravo osvezenje :-)))

    ReplyDelete
  2. Odlican je manikir, pravi za prizivanje proleca :)

    ReplyDelete
  3. Baš su lepi noktići!;) Sviđa mi se suknjica i tašna,odlična kombinacija:)

    ReplyDelete
  4. Odlična kombinacije. Sviđa mi se :)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. obozavam takve srecne kupovine :) divan ti je outfit...

    ReplyDelete
  6. Super kombinacija i lepi noktici!!! I da, bas je lepo kad pronadjes lepe stvarcice koje ne kostaju puno! Obozavam taj osecaj! xx

    ReplyDelete
  7. mnogo si slatka i kombinacija je super! bas me zanima koliko si visoka, ja stalno imam trip da ne smem da nosim duge suknje jer sam niska (167)...inace i ne treba da skidas cizme, verovatno si to napisala zato sto neke blogerke glume leto,sto mi je totalno out, napolju je i dalje 4-5 stepeni i zima je, tako da samo napred furaj svoj fazon :)

    pozdrav iz UK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nisi niska, to je prosečna ženska visina :) zato su tu štikle (inače) ;) i ja sam tu negde, nisam se odavno merila, ali sigurno nisam viša od 166 :) Napisala sam, jer je to moj stav, posle užasa cele prošle godine po lekarima...jer ako izađem bosa...nema slikanja do juna :D Nemam šta ja tu da glumim proleće kad još nije :) a da anticipiram trendove kad je ispod 20 stepeni...neka hvala ;) ima ko će to...prodavnice, profesionalne manekenke, časopisi... :) Ja uživam u trenutnim inspiracijama i udobnosti. Ima vremena za razgolićavanje na pretek!

      Veliki pozdrav za UK :*

      Delete
  8. Dobro jutro (7h sati je)
    Svidjaju mi se narukvice i noktici.
    I suknjica, i jaknica, i torbica i i i i i :)

    P.S. Znam na sta mislis sto se tice dobre kupovine.
    I ja obozavam kada kupim nesto na snizenju, pogotovo sasvim nenadano i, naravno, super prodjem!

    ReplyDelete
  9. Jako lepa kombinaicju, šik buntovnička, i baš ti dobro stoji :) Gde ćeš skidati čizme, tek je malo prešlo preko nule, još ako kreneš ujutro pa moraš ceo dan biti van kuće, nemoguća misija:) a nokti su baš blesavi.

    ReplyDelete
  10. Odlicna kombinacija, a suknja je fantasticna:)I ja jos nemam hrabrosti da odlozim cizme, cekam toplije vreme za baletanke:)

    ReplyDelete
  11. Odakle da krenem...od glave..sesir vrh, noktici odlicni, narukvice fun, suknja je fenomenalna, cizmaje takodje.

    ReplyDelete
  12. S A V R S E N O . Noktici su show skroz! :)))

    ReplyDelete
  13. predivna kombinacija, još kad si toliko dobro prošla s cijenama to je odlično :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ovo je toliko sve super...suknja,cizme a tek nokti!!savrsena si :)

    ReplyDelete
  15. Sve mi je super, od cizama do sesira :))
    I ja obozavam kad kupim nesto sto mi se bas svidja po veoma niskoj ceni :)

    ReplyDelete
  16. Suknja i sesiric - prelepo!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Predivna kombinacija, jedna od tvojih boljih do sada ;))
    Prelepa je suknja i savršeno uklopljena uz sve!!

    ReplyDelete
  18. Kombinacija je odlicna! A u suknju sam apsolutno zaljubljena :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online