Maybelline Fashion Selection: Press Cocktail

Coat: Zara
Shirt: New Yorker
Pants: Mango
Loafers: Aldo
Bag: Danijela Opačić

Yummi...goodie bag 

Ogromantna akreditacija...valjda da nadomesti faleći aksesoar ili da sakrije novinara...

Renovirana birtija...

...preko puta Pedagoškog muzeja...

Jedna lepa za vas...

...i jedna debatna :)



I događaj, pardon, fashion event, može da počne!

....la la la...

...

...

Atmosfera...



Nebojša Grnčarski, vlasnik modne agencije Select


Voditeljčić

PR Maybelline

Catwalk konobar (verovatno maloletan) :D


Dragana Grnčarski i Isidora Bjelica
(koje zajedno kreiraju btw...biće još priče o tome)

Disko kugla i samolepljivi tapet preko raspalih lajsni ostalih iz birtije...

A onda samo videli ovo!

Posle čega smo videli OVO!

Cepanice

Alkohooooool


Maloletni konobar koji se posle moje jedne rečenice razmahao i ižonglirao onim čašama,
 jer nije imao šta da meša u šejkeru...ponuda je bila Jana-Somersby.

Kuliraš, a?

Somersby, fermentisano piće od jabuke sa 4,5% alcoooola

Bivša tin pop zvezda Vuk iz Ruža

Jeste zaboravili na mene? ;) :D

Super stylish intervju za ekstremno modnu televiziju SOS!

Cveće, kragne, zlatne ogrlice i  zanimljive frizure...





Ne znam...

Tv Avala

Pusti, pusti modu...


Dragana Grnčarski, gospođa Select


Aldo cipele (1.600 din.)
P.s. Još ih ima u radnji, pa ko voli nek navali ;)

Gospodin Select...u razgovoru sa drvetom ;)

Total mačkica look

Žonglirajući konobar ima i trendi pantalone, koje se ne vide ispod šanka :)

Gospođa Select i kamenčićem ću te, kamenčićem ćeš me :)

Frizura

Aksesoari

Da, valjda i ona nešto zanimljivo ima da napiše...

Eks Press Pojela Deca Keks


Mojne me zasmejavaš :p


Ona zgrada poznatija kao 'gde je Inglot',
a nekada su tu bile trole i okretnica umesto gradilišta na kome su našli iskopine, gle čuda, pa će sad to tako da stoji, neobeleženo, neiskorišćeno...


I ovi još kopaju po parku...


Tamo-vamo


Šuze


A, da! Narukvica: ne znam odakle mi, neka bude no name, prsten: Camaieu

Dakle, goodie bag sadrži:
cenovnik usluga Spa Centra Thermana, Laško, jedan prospekt da uživamo vizuelno,
Select disk sa programom, izuzetno 'pismenim', vrpcu, akreditaciju i sjaj za usne, o sreće moje, u boji koju nisam imala čitavih 15-ak godina!


Mnooooogo dobro miriše!

Jeste primetili moje Flickr nokte? ;)


Eto, reči u slikama.
Ukupan utisak: kod nas i dalje vlada Dizel moda, pri tom ne mislim da se ljudi oblače u Diesel radnjama, već ono drugo.
Među devojkama i dalje vlada pravilo: što kraće ili što uže i nema veze koje je doba dana!

For the record, nisam se ni ja nešto obukla, iz prostog razloga što mi je danas sve naopako išlo: nestalo vode čim sam se umila i oprala zube (srećom je došla sat vremena pred izlazak pa sam se oribala kao da se neću kupati u životu!), telefon mi je kucao poruke po 20 min. i grešio kod svake reči, prevoza nije bilo, sunce me spržilo, bubice me iznapadale, upala sam u minibus i sela na razvaljeno sedište, pa sam se premestila, pa sam se opet premestila, a išla sam 3 stanice, nije potrebno da vam dočaravam kako su me ostali putnici gledali...

U troli sam prstenom razbila šipku i time izazvala perkusionistički mini koncert sa, opet, vidnim interesovanjem okoline. Išla sam jednu stanicu, stajala na 3 semafora!
Eto, zašto sam kasnila :p

Ali sam baš uživala u press koktelu. Rekla sam samo ime i odmah su znali za koga pišem :) to me je oduševilo, i poziranje, svi jedva čekaju da ih slikaš, a kao nešto se mršte.

Očekivala sam malo više poklončića, ali srećna sam i ovim, nisam imala ništa u toj boji, tako da je super što sad imam. Uz onaj MaxFactor bronzer juče na kasi, kad sam htela da pitam prodavačicu 'Jeste sigurni da delite ovo džabe?'

Eto, tako vam kažem...
Jedva čekam da vidim nešto zanimljivo!





40 коментара:

  1. divan post nema sta nema, bas docaran dan. Cipelice su ti odlicne :D

    ReplyDelete
  2. fenomenalnoz abav post :-) uzivala sam gledajuci slike i citajuci tvoje komentare na iste :-)

    ReplyDelete
  3. kako je tvoje pravo ime? :D

    ReplyDelete
  4. hahahaha ali gospodin select u razgovoru sa drvetom hahahahah :D

    ReplyDelete
  5. hahahhahahahahhahaha ludilo komentati.i to sto pises ko je ko,mislim,ja kad sam fotkala neka desavanja gde sam bila,smaralo me je jako,ynas ne ynas ajd cao ...
    al najbolji momenat-alkohol pre i posle ahahahahhahaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da ne znam, ali uvek iznenadim samu sebe ;) a i ove ljude mislim da svi znaju :)

      Delete
  6. alkohol pre i posle i gospodin select u razgovoru sa drvetom su super :DDDDD

    Mogli su vam dati vise poklona!!!!!!!!

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mogli su, ali nisu :) ...ili bar nešto inovativno tipa Color Tatoo senku...ali za to ovde još nisu čuli ;)

      Delete
  7. totooooooooootalno zabavno i u tvom stilu,
    zato i volim da te citam....gospodja Select
    ne da ima friz nego ozbiljno razmisljam da i
    ja uskocim u isti trend...bas je fesn...
    i dozivljaj iz trole!!! :)))))))))
    e bas mi ulepsas dan svojim postovima!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D a ti meni svojim komentarom, svaki put :D :*

      Delete
  8. Amazing outfit and photos! I love it :)

    ReplyDelete
  9. Luda si skroz:))Super fotkice.Kakva ekipa:)))

    ReplyDelete
  10. Mokasine su prelepe, ja hocu srebrne i dalje, i dalje ih nema u ns broj 36...
    Probaj pear somersby, ako nisi vec..ja sam se odusevila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ih ni ovde, samo crne...ćuti ti, što imaš one sajtove :D tamo ima 100x boljih stvari ;)

      Delete
  11. Zanimljiv post , a mokasine su super :)

    ReplyDelete
  12. Padoh sa stolice. Odlusevljava me tvoj nacin pisanja :D

    ReplyDelete
  13. Crazy post :)))
    Bas mi je prijao onako pred spavanje... :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. koliko dobrih fotki!predivno si izgledala :)

    ReplyDelete
  15. Fotografije su odlicne. Cipele su predobre. :)

    ReplyDelete
  16. I Love your Little bow. Cool Blog anyways. I follow you now:-)
    Love from Germany
    X Ariane

    Www.BLACKDIAMONDSKY.com

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online