20. Maybelline Fashion Selection, Prva decenija




Zvonko Marković

Titina Style.rs

Suzana Perić

Ena Popov













Saša Plećević-Dr.Feelgood

Iva Smiljanić i Saša Plećević





Haljine Zvonka Markovića







Milica Milša i Žarko Jokanović



Nina Lečić







super-stylish Ivana


ID Esoteric


Dragana Ćosić





ID Esoteric i Mimi Karanović














Ivana Nastasić






Ena Popov






Nataša Pavlović












Najbolja manekenka: Ivana Stanimirović

Najbolji maneken: Saša Denčić













Nebojša Grnčarski













Coat: Zara
Shirt: H&M
Leggings: Peacocks
Booties: Aldo
Bag: Danijela Opačić
Necklace: Accessorize
Ring: Aldo

Video:


Sinoć je u Beogradskoj areni otvoren 20. jubilarni Fashion Selection, u organizaciji Modne agencije Select Nebojše Grnčarskog, čime je obeležena i desetogodišnjica rada Select-a.

Uz dosta poznatih ličnosti, koje su prošetale pistom kao manekeni, posetioci su imali prilike da vide retrospektivnu reviju brendova i dizajnera koji su obeležili Fashion Selection prethodnih deset godina.

Poseban utisak ostavile su kreacije ID Esoteric, koji čine dizajnerski duo Dragana Grnčarski i Isidora Bjelica, čije su manekenke prošetale u izazovnim korset haljinama. Oduševljenje prisutnih izazvale su prilagodljive haljine, koje su manekenke transformisale na pisti, čime su od 'obične' haljine napravile svečanu, što je zaštitni znak ovogodišnje kolekcije ID Esoteric.

Tu su bile i uvek ženstvene haljine Zvonka Markovića, modeli modne kuće St. George, Tommy Hilfiger i mnogi drugi.

Proglašeni su najbolji u kategoriji manekena i to Saša Denčić, kao najbolji maneken i Ivana Stanimirović kao najbolja manekenka.

Od poznatih ličnosti, pored Nebojše i Dragane Grnčarski i Isidore Bjelice sa suprugom Nebojšom Pajkićem, primećeni su i Zvonko Marković, Suzana Perić, Ena Popov, Ivan Bekjarev, Milica Milša i Žarko Jokanović, Dr.Feelgood tj. Saša Plećević, glumica Lena Bogdanović, Nina Lečić, Dragan Bjelogrlić, Biljana Obradović, Ivan Ivanović i mnogi drugi.

Voditelji programa bili su Miloš Milovanović i Vanja Milačić.





23 коментара:

  1. Ove devojcice kao gejse su mi mnogo slatke. ;)

    ReplyDelete
  2. Ala si profesionalna:P sve čitam i čekam da pročitam nešto zabavno kao što sam navikla kod tebe, a ona ništa,sve same činjenice :D nadam se da si se lepo provela, a nekom sledećom prilikom, idemo zajedno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam par loših dana, pa kad nema inspiracije...nema inspiracije ;) i meni se desi ponekad. A baš sam se lepo provela, jesam :) i naravno da idemo zajedno :)

      Delete
  3. Tu je bas bilo svega... I lepog i...
    Ali ti si definitivno bila bolje obucena nego vecina nasih "celebrity-ja" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, jok, čini ti se...samo su mi cipele bile sveže oprane :D

      Delete
  4. Bas mi se dopao tvoj outfit za ovu priliku :-) lep je post pravi novinarski izvestaj ( Onaj St.George mi je bas licio na trikotazu Ivkovic pomislila sam da su oni ) :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam! I dok sam pisala nisam mogla da se setim St.George, jer su mi oni bili u glavi! :) A ne bih mogla da se zakunem da nisu...moguće je da sam nešto prečula...

      Delete
  5. Replies
    1. HVALA :D a nadam se da ću i dalje biti :D ;)

      Delete
  6. Meni si, iskreno, ti tamo najlepsa :) i najhot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) jao, hvala ti :) komentar nije mogao da stigne u boljem trenutku :) pred početak večerašnje revije kad sam bila baš u down-u :D

      Delete
  7. Tvoj outfit je odlican:)mnogo mi se svidja prsten !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na pohvali, Nataša :) a prsten obožavam! :)

      Delete
  8. PREDIVNAAAAAAA SI, mnogo ti dobro stoje kozne helanke a kaput je savrsen, ti rukaviiiii (veceras sam se uverila live :D ), MNOGO MI JE DRAGO STO SAM TE SRELA!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, dušo! :) Hvala tebi, baš si mi ulepšala veče! :) :*

      Delete
  9. ok,izgleda bolje nego predhodnih godina,mada mi nije jasna ta ogradica oko piste...pa niko nece da skace na te poznate licnosti :////
    ee onog plavog lika,ne znam ko je,stalno srecem,asocira me na Worhola hahahha

    ReplyDelete
  10. Odlican post! Grncarski ima super cipele, maznuo bih mu. Ena Popov je prelepa devojka, ne znam sta joj je trebala ova ZoricaBrunclik boja kose. Ivan Ivanovic je jedan.
    Tvoj outfit je prelep, svidja mi se ova kesica sa blagom!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, baš sam to htela da napišem: ovo nije Zorica Brunclik, već...:D Ako hoćeš da mu skinem cipele, samo reci :D ;)

      Delete
  11. super postic.. stajlis curice,i ja sam ocekivala jedan od onih tvojih textica koji me uvek nasmeju...nadam se da ces do sledeceg posta biti u boljem raspolozenju :) :*

    ReplyDelete
  12. i ja isto ocekivala da se slatko ismejem, i razumem da ti nije bio dan,
    ali si svejedno odradila posao na nivou, i to se zove profesionalizam.
    a to opet ne moze svako. jedva cekam nove postove.
    outfit ti je pun pogodak za ovu priliku, bas mi se svidja, delujes
    kao novinar nekog stajlis stranskog casopisa :)) ali stranskog, eto tako
    delujes...hocu reci...svecki delujes...daaaaa...to je ta rec koju sam trazila...
    ne, ozbiljno, delujes svetski i lepo...i ruz mi se taj svija, mislim da je
    super stao na ceo sklop odelceta...

    ReplyDelete
  13. Hi Titina,

    Nice blog. We love it.

    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    ReplyDelete
  14. Super su ti slike sa revije, ti si se odlično obukla! :)

    Ako imaš vremena molim te poseti moj blog

    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  15. Oh wow! Love your coat, screw that, LOVE YOUR WHOLE OUTFIT!!!

    x
    aloveforvogue.blogspot.com
    Feel free to comment/follow

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online