It Shoes: Fall/Winter 2012-2013


Nisu baš najlakše za nošenje, ali će se o njima pričati sledeće sezone. Panorama budućih it-cipela, primećenih na poslednjim Nedeljama mode.

Cipelice sa štrasom, tankim kaišićima i malim potpeticama
Valentino 


Cipele sa širokim kaišem i zakošenom štiklom
Chloé 
Čizmice sa špicastim vrhom i fetiš vezivanjem
Balenciaga 
Barokne skulpture i vezom u obliku cveća
Dolce & Gabbana 
Motiv riblje kože, jagnjeće kože i ždrebeta
Fendi 
Dokolenice
Givenchy 
Ojačani đonovi
Stella McCartney 
Asimetrične sa štiklom od pleksiglasa
Chanel 
Đonovi od štrasa i metalom ojačane štikle
Lanvin 
Štikle kao ogledala i koža koja se preliva u raznim bojama
Yves Saint Laurent 
Mokasine a la XVIII vek sa kopčama od štrasa
Marc Jacobs 
Zaštita od kiše i delikatne aplikacije od kože
Prada 
Štiklice sa plamičcima
Isabel Marant 
Špicaste cipele sa više kaišića i od više materijala
Jil Sander 
Fini kaišići
 Gucci 

Imate celo leto da odlučite!
;)





11 коментара:

  1. Replies
    1. To sam i ja rekla kad sam ih prvi put videla :) ali što ih više gledam, više se navikavam :)

      Delete
  2. Ja već odlučila! Sve do jednih su mi ružne! Ako se ovako nešto slično bude prodavalo po radnjama ja ću izgleda ići bosa sledeće sezone :) prelaznu ocenu dajem ovim klasičnim gucci sandalama, i možda crnim isabel marant čizmama, i eventualno zelenim YSL, osalo, popravni :D

    ReplyDelete
  3. Meni su Givenchy cizme preeedobre! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni! Zbog njih sam i rešila da napišem post! :)

      Delete
  4. prada mi je nikad gora...
    a sto se tice nosivosti,pa sve su nosive :)

    ReplyDelete
  5. Givenchy cizme mi nikako nisu jasne, ne znam zasto :(
    Ali zato Chanel i Yves Saint Laurent su savrsene, juu.

    ReplyDelete
  6. YSL, Lanvin i Isabel Marant po mom ukusu! :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online