Sunday Sunset

Sweater: C&A
Shirt: Mango
Pants: Camaieu
Sneakers: Pull&Bear
Bag: Danijela Opačić
Bracelets: Chinese
Rings: Moa
Brooch: Knez Mihailova















Moram da se nateram da izađem ranije iz kuće, ali na ovom suncu kad vidim prašinu, jednostavno moram da uzmem da je obrišem, a onda i da usisam, a onda lančano kreće čišćenje cele kuće i da...
tako svaki drugi dan. 

Danas su i džemperi otišli u space bags, a neke od letnjih stvari su ugledale svetlost dana i avanzovale do jedne od viših polica ormara. 
Temperatura je sve vreme bila tu, ali sam osetila slabost tek posle zalaska sunca. 
Nekako te sunce tera da funkcionišeš, ma koliko ti bilo loše.

Danas, kao i svaki drugi dan, nisam mogla da shvatim zašto postoje ljudi koji se trude da unište nekom dan i život. Zašto ljubomora i zavist uopšte postoje i to od strane nekog ko treba bezgranično da vas voli...I shvatila sam da sam neizmerno bogata iznutra, jer ne poznajem taj osećaj.

Što se stvari tiče,
sve na meni je sa rasprodaje, osim patika. Njih sam morala da imam prošlog proleća i nenormalno su udobne. Sad kad pomislim na proleće, pomislim na njih i na onaj lagani osećaj kao da idete po oblacima. 

Pantalone sam kupila u Arlu, na +100 stepeni, kad nikome nije do kupovine i probanja pantalona, ali morala sam :) jer uvek razmišljam unapred. A Francuzi imaju dobru stvar, a to je širok struk, ma koliko pantalone bile skinny ili ravnih nogavica, nema šanse da vam se usecaju u predelu kukova, čak i broj manje. Ove su preudobne, a koštale su oko 10.

Majica je iz Manga, sa letnje rasprodaje, kupljena 2 min. pre zatvaranja...ceo doživljaj je, mislim, OVDE. Bila je 499din.

A džemper je iz C&A iz Galeries Lafayette u Rue de Rennes, u Parizu. Godinama se pitam zašto sam ga kupila. Bio je 13, ali nikad nisam mogla da ga uklopim. Inače, boja je mnogo lepša i jača nego na slikama, zalazak sunca je uradio svoje...Sledeći put ću izaći kad svane!
:)
Eto, toliko...a sutra početak nove radne nedelje, a ova će biti...videćete ;)




30 коментара:

  1. Super outfit, meni se bas svidja dzemper, pogotovo boja :)

    ReplyDelete
  2. Super je boja dzempera, a verovatno i jos bolja uzivo :)
    Srecan nam pocetak nove radne nedelje... :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. preslatka si, divan, razigran outfit, lepe boje i slike! Predivan nakit!

    ReplyDelete
  4. obozavam nakit,ovaj tvoj je mnogo dobar i prelepo uklopljen u celu kombinaciju...

    ReplyDelete
  5. Jao, tek sam te otkrila i odmah zavolila :)
    Presladak je pulover, cijela kombinacija je nekako neopterećena i razigrana!
    Svaka čast za tvoj rad.

    Navrati i do mene :D

    ReplyDelete
  6. Caos! Da li mozes da mi kazes koje rumenilo si koristila u ovom postu? Jako je lepo, a dugo tragam za takvom nijansom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno! Aura Sunkiss Bronzer 906 Desert Sun :) nije svetlucav, a nije ni mnogo taman, samo ga treba ovlaš naneti :) kad sam ovako bela posle zime, ne volim baš da stavljam rumenilo, jer ispadnem ko klovn :p tako da mi ovo dobro dođe umesto rumenila :) eto! Završeno je traganje ;)

      Delete
  7. Odlican outfit , meni dzemper nekako ide uz zalazak Sunca, nekako me ta boja asocira . Lepa lokacija za slikanje :)

    ReplyDelete
  8. meni je dzemperak bas presladak, boja je fenomenalna...super si sve uklopila...i znam osecaj u tim patikicama...preudobne su i neodoljive,sto me podseti... moram kupiti jos koji par... :)

    ReplyDelete
  9. Ccccc, kako se pitas zasto si ga kupila, kad je dzemper diiiivan i boja je savrsena. :))

    ReplyDelete
  10. Svidja mi se ceo outfit, a dzemper je prelep!

    A neki ljudi ocigledno misle da ce njihov zivot biti bolji ako nekom pokvare dan - tuzno i jadno. Ja sam za to da sve takve ljude posaljemo na neko pusto ostrvo koje nikada nece moci da napuste :D

    :*

    ReplyDelete
  11. Dzempercic je presladak,kao i patikice... Super su slicice! :)

    ReplyDelete
  12. Volim ovakve opuštene verijante!
    Džemperak je divan! ;)

    ReplyDelete
  13. Obozavam ovakve opustene outfite, boje super uklopljene, patike kontam da su udobne..za setnju u prolece nista lepse.

    ReplyDelete
  14. Prelepa je boja džempera i super si ga uklopila uz nakit i noktiće:)

    ReplyDelete
  15. Divna! Super su boje. Posebno džemper...;)

    ReplyDelete
  16. boja dzempera je divna i prelepo ti stoji :-)

    ReplyDelete
  17. Boja džempera je odlična! a slike na pruzi, savršeno! Pohvale i za tvog fotografa ;)

    ReplyDelete
  18. Džemper je mnogo dobar, svidja mi se boja :)
    Poslednja slika je divna!

    ReplyDelete
  19. Torbica <3
    Ja na rasprodaji pokupujem najviše stvari!
    Tada prosto pomahnitam!

    ReplyDelete
  20. Odlican outfit, detalji sa masnom, nakit,fantasticno !:)

    ReplyDelete
  21. Baš su mi slatke patikice i boja džempera :)

    ReplyDelete
  22. bas mi je vesela kombinacija za ove dane!
    bas mi se svidja kako je zuta boja unela
    to "nesto" u ceo outfit :)))
    lepa si na slikama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tek sad vidim da sam navalila
      sa "bas"(ne znam sta mi se desava, poblesavela sam)
      ...i da ostanem dosledna svom novom trendu>>
      bas si lepa na slikama :)))))))

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online