Na otvaranju C&A

Jacket: MNG / Blouse: MNG / Pants: Camaieu / Sneakers: Converse / Bag: Danijela Opačić
Bracelet, Sunglasses, Supporters, Shirt: No name









A evo kako je bilo na otvaranju C&A radnje, prvi put kod nas:




MajicA










'Dobar dan svima' kaže stari Pariz...ili ga prevedite kako vam drago


































Trend: studs 


Najupečatljiviji outfit danas (sećate se, videli smo je u C&A)









Mora da je bilo baš zanimljivo u Idei sa ovolikim balonima...a tek kako će biti u javnom gradskom prevozu...;)












I za kraj: promoterke New Look-a, koji se otvara sutra :)

Čini mi se da je ovo najlepše proleće do sad.

Danas se otvorila C&A radnja u Ušću, sutra se otvara New Look u Knezu, a na jesen predviđaju dolazak H&M, sledeće godine Ikeu...
Lepo je, da izađemo malo iz kineskog miljea, za promenu.
Stvari su stvarno pristupačne, na sniženjima će, verovatno, biti još veći stampedo nego na otvaranju, ali ko želi nešto ekstravagantnije i neobične stvarčice, onda ovo nije radnja za njega.
 Živ primer: gospođa u animal-Burberry printu, koja je jedina otišla praznih ruku. 
:)
Uglavnom, u pitanju je konfekcija, ali ima dosta pamučnih stvari, od organskog pamuka, što je super... 

Sve u svemu...(začin C) :) dobro je da imamo ovakva nova, kvalitetnija i pristupačnija mesta za kupovinu garderobe.

Srećan šoping!

A ako se pitate jesam ja nešto kupila...ne. Veliki sam protivnik impulsivne i kupovine bez potrebe. 
Mislim da sve trenutno imam i da treba iznositi i najpametnije kombinovati ponuđeno...:)






48 коментара:

  1. Svidja mi se sto ne kupujes impulsivno. Ja isto prvo dobro razmislim pa onda kupim :) Dobra ti je fora sa tregerima :)

    ReplyDelete
  2. mene C&A ni malo ne uzbudjuje...sve je plain! mada kada se potrudim uspem da nadjem ponesto valjano sto rado nosim!

    ReplyDelete
  3. Super opuštena kombinacija! ;)
    Pantalonice mi se baš dopadaju ;)

    ReplyDelete
  4. Hvala ti sto si nas castila slicicama, od kolicine posla bog zna kada cu moci da odem do Usca. U svakom slucaju mi je drago sto su dosli u Bg.
    A za tvoje poslednje 3 recenice skidam kapu! BRAVO! Smart!

    Sanja

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se post, posebno zato sto su sveze slike sa otvaranja!
    dussans.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. Nisam znala da se otvara New Look, ima imaju bas slatkih stvarcica po vrlo povoljnim cijenama. Pogotovo nakit :)) Superiska!

    ReplyDelete
  7. zasto su u radnji uglavnom kupovale starije gospodje?? :/ nego jel su ovo cene sa ili bez ovi 20% popusta??

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se tigrasti kais na celu kombinaciju odlicno ide i noktici su ti uvek odlicni! :) Ima zanimljivih komada...Mada, kada vidim rulju u radnji ne mogu nista da nadjem za sebe to me tako nervira, tkz. ‚‚shopping night‚‚ gde ljudi dolaze u Usce ili Deltu kao da dele nesto za DZ pa su svi poludeli, ja izbegavam tada bas da idem u shopping... Nekako najbolje stvari i koje najcesce nosim kupim neplanirano! :):)

    ReplyDelete
  9. Da sve se otvara u BG, a kod nas malo, malo pa novi kineski tržni centar, a i u ns je sve slabo:( a ja stvarno nemam vremena da dolazim često u bg, tako da mi džaba...ali u svakom slučaju, bolje igde, nego nigde:)

    ReplyDelete
  10. lepa je tvoja kombinacija :-) oni su opusteni za svaki dan a New Look mi je grozan do sada u njemu nikada nista nisam kupila a radnja mi je jedno vreme bila ispred nosa ( pre mog Bg Zivota )

    ReplyDelete
  11. Svidja mi se ova siva krpica! Bas je u mom fazonu, obozavam tavke stvari!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Svidja mi se ceo outfit a kais je super!

    Ja kupujem impulsivno samo kada su stvari skoro pa dzabe, a ovako pokusavam da se kontrolisem i vecinom uspevam :D

    x

    ReplyDelete
  13. Ah, konacno nesto i kod nas da se otvori... OK mi je C&A, ima promasaja ali ima i super krpica. Ako dobro prokopas nadjes nesto :)) Ali zato kad nam stigne H&M...mmmmmmm.... :))
    Btw, super ti je look. I kako li ti je samo palo na pamet to za tregere? Svaka cast :)) bas je cool :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosto :) nisam imala takav kaiš, pa sam iskoristila tregere ;)

      Delete
  14. Ima slatkih komada, ali mi je animal gospoja apsolutni favorit... Razumem je skroz :D

    Ali i dalje je to sve 74km od NS-a, ali eto, superisha, mi imamo Kardashians China butik :D

    ReplyDelete
  15. Tvoja kombinacija je super!:) Odlicne fotke !:)

    ReplyDelete
  16. ja sam shopingovala u Madjaskoj u C&A,bili su kul,al po ovim slikama vidim da je new yorker 2,damn,nadala sam se da ce biti kul i imati zanjimljivih stvari....://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa skoro... za nijansu su bolji od New Yorkera i Terra Nove, ali nema nekih posebnih komada. Ja sam kod njih kupila pantalone pre 7 godina, koje sam modifikovala :p i onaj narandžasti džemper koji nisam nosila :)

      Delete
  17. Tvoja kombinacije ja sjajna!
    Opušteno, ovo, ono!;))

    ReplyDelete
  18. Divne si slicice napravila. Bila sam na otvaranju i sutradan, kupila sam najsavrsenije farmerke na svetu. <3 Svidja mi se radnja, svasta sam isprobala. Blago tebi, ja stalno kupujem impulsivno. :)))

    ReplyDelete
  19. uuu...hvala na izvestaju..ima svasta nesto zanimljivo..

    ReplyDelete
  20. Ja osobno nisam bas veliki fan C&A.. Ali jako mi se dopada tvoja komobinacija! :)

    ReplyDelete
  21. dobra fora sa tregerima :)))) i super izvestaj sa lica mesta!
    svidja mi se sta si obukla za taj dan, opusteno i prijatno :)
    trebaju mi ovakve neke pantalonice kao tvoje, lepo ti stoje...te krem boje...:))))
    ali tigar-leopard-barberi-super-teta, bila mi je hit, decka sam zvala
    da zajedno izlistamo slike zbog nje, nadajuci se da ce biti jos neka :))))
    haos...pa dobro, I guess da se to tako sada nosi...sta ja znam o tome...
    ti si mi super i samo teraj devojko!!! :****

    ReplyDelete
  22. titina, NEDOSTAJES BREEEEEE!!! nadam se da ces se uskoro
    vratiti sa novim postovima i novom i pozitivnom energijom :*****

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online