Free day




































Blazer: Zara / Shirt: Peacocks /  Waistcoat: Bershka / Jeans: LTB / Sneakers: Pull&Bear / 
Bracelets: H&M / Bag: Danijela Opačić


Danas vas puštam da se odmarate!
Nema čitanja :D lep je dan.

Ali, moram samo kratko :D 
Ove pantalone su dušu dale za one dane kad se i od čaše vode gojite i nateknete 5 kila samo dok se spremite da izađete iz kuće! Uzela sam u robnoj kući sa OVIM pogledom na ulicu Rivoli, koja spolja izgleda OVAKO (ona gde je Etam), a ova gde je Sephora, bez i jedne prodavačice na vidiku :) je Samaritaine, ono gde možete da uzmete Hermes tašnu, kad vam je već usput...zanimljiv naziv...još kad bi ga opravdali i udelili nama smrtnicima neki samarićanski znak pažnje...;)
Pantalone!
Bile su oko 20, snižene sa 70, ali na kasi su našli da je cena sa sniženjem 44!
ALI, politika tamo je da ako kupac nađe grešku, naplate mu po toj ceni koja piše, jer je njihova greška što nisu obeležili kako treba! I tako sam ja umesto 44, platila 20!
Inače, ista marka LTB, samo modeli prilagođeni našem tržištu, mogu da se nađu u Avanguardia radnjama.

E, sad možete da idete da se odmarate :D

Ljubim vas sve i ono srce (na dlanu) je bilo za vas!





13 коментара:

  1. Sve mi je ok, sem ovog teksas prslucica, ne volim takve modele prsluka :-)

    ReplyDelete
  2. volim tvoje postove ,postacu dosadna sa tim stalnim ponavljanjem.sve mi se svidja a patike deluju preudobno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo ti piši ono što osećaš :) iskrenost nikad ne može da bude dosadna :)

      Delete
  3. Prelepa si :)

    http://sparklyshinyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Inace uopste nisam ljubitelj prsluka ali na tebi izgleda mnogo slatko:))Pantalone mi se sviđaju,ja već sto godina tragam za nekim takvim jednostavnim modelom i nige ih nisam kod nas pronasla a da nisu preskupe:(
    Ništa, moraću onda da idem u Pariz,kad se mora nije teško:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraćeš, šta da ti radim...:D i donesi jedan Hermes, kad si već tamo ;)

      Delete
  5. farke su predobre....jednostavne a savrsene.....

    ReplyDelete
  6. Hehe, dobro si prosla sa farmericama... :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. super lone, ja imam ltb i jako su mi udobne, bas volim da ih nosim!

    ReplyDelete
  8. Super farmerke bas u lude!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online