Pastel time!

Coat: Zara
Sweater: Camaieu
Jeans: Stradivarius
Boots: Aldo
Clutch: Danijela Opačić
Scarf: Pull&Bear
Ring: Camaieu
Bracelet: No name










 Some stylish kid's B-day :p

































Nema ništa bolje nego provesti predivan dan na dečijem rođendanu!
Pogotovo posle nedelju dana gripa, maramica, čajeva i setnog gledanja kroz prozor na sunčanu ulicu, dok vas lomi temperatura...

Ne, nisam kreširala na dečiji rođendan :D ali sam se super uklopila ;) ko bi rekao da je razlika 16 godina!
 
Proveli smo se bolje nego ikad u Ušću, gledali 'Tajanstveno ostrvo', klopali uvek 'zdravu', 'toplu' hranu iz McDo-a, kuglali se, lomili se po stepenicama trčeći uz pokretne stepenice koje se spuštaju, dok je obezbeđenje intervenisalo, ja sam glumila kameleona, da ne bih, jel, kao odrasla, odgovorna osoba bila opomenuta :p,
 onda smo pištali tačno 7 puta na ulazu u jednu radnju, zbog kačketa i ušivenog osigurača, gde  je opet intervenisalo obezbeđenje, pa smo učili kako da prelamamo osigurač da prestane da pišti...uglavnom, izazivali smo pažnju na svakom koraku :D 
A ova deca me baš vole!
Dobijala sam komplimente i izraze ljubavi na svakom koraku, na kraju nisu hteli da idu kući, jer se meni išlo po prodavnicama, pa je bilo: "A gde se tebi ide, Tiko? Onda, idemo u prodavnice!" :D 
Ovaj super stylish hokejaš koji će najverovatnije postati stilista ili modni kreator mi je par puta tražio da mu namestim šal :) 
Ma, medeni su, svi do jednog!
A najbolje je bilo u wc-u, kad su sve povadile telefone i aparate i počele da se slikaju u ogledalu!
Možete da zamislite ljude u prolazu i njihove poglede :D
Morala sam da ovekovečim kako to danas izgleda.
Inače, ni filmovi nisu kao što su bili u moje vreme! Previše realno, bučno, mislila sam da ću umreti od straha do kraja filma, koliko puta sam se štrecnula kad nešto iskoči na platnu!

Sve u svemu, o.b.o.ž.a.v.a.m. proleće!
I idem sad napoljeeeeeeee (da se igram) :p ;)





19 коментара:

  1. Uvek se lepo nasmejem kad čitam tvoje tekstove ;))
    Super fotke!!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ma da, posle spavaš ko bela lala od iscrpljenosti :D

      Delete
  3. Predobar post, outfit je pravi proljetni!

    ReplyDelete
  4. Diiivan post. Oraspoložilo me samo gledanje fotki, tako da mogu da zamislim kako ti je bilo tamo :D

    ReplyDelete
  5. Marama je divna a ti si stvarno prelepa!

    ReplyDelete
  6. Hehe, u drustvu dece nikada ne moze biti dosadno... :) Ti si bas lepo provela ovaj vikend. :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. haha i ja sam danas isla da se "igram" napolje!a klici su mnogo slatki,i naravno stylish!

    ReplyDelete
  8. PRELEPA SI. sve pohvale za outfit
    p.s.redovno pratim tvoj blog i radujem se svakom novom postu:* samo tako nastavi

    ReplyDelete
  9. que buena entrada!!!

    me encantado el pañuelo!!!

    saludos y te sigo!!

    guapa!!

    ReplyDelete
  10. hahaha klinke iz vecea su apsolutni hit!

    ReplyDelete
  11. Prelepe fotke,ti preslatka,super outfit... :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online