Unzip a Wednesday

Coat: Zara
Sweatshirt: Jagger
Sweater: Red Soul (Sting)
Jeans: Mango
Boots: Bata
Bag: Aldo
Scarf: Pull&Bear
Gloves: Double Vintage
(my grandma gave it to my ma)














I freezed out my whole family while making this photos :)
It's amazing -9 to -15°C outside and my Baby (sister) is staying over for a couple of days for this unexpected winter brake :) She was kicking snow nearby while we were freezing our a**** out trying to capture some good photo!
In the end she had only one comment: "You tell ME something and you are going around with your unzipped coat!" 
;)
Black&Gold Glitter Nail Tutorial you will be able to see HERE.

Smrzla sam celu porodicu praveći ove slike!
Napolju je neverovatnih -9 do -15°C  i dobila sam moju Bebu (sestru) na par dana zahvaljujući ovom neočekivanom zimskom raspustu :) Dok smo se mi smrzavali ko pingvini pokušavajući da napravimo neku dobru sliku, ona je šutirala sneg okolo!
Na kraju je samo prokomentarisala: " Ti mi nešto kažeš, a sve vreme si otkopčana!"
:)
Crno&Zlatne Šljokičaste Nokte možete da pogledate OVDE.






47 коментара:

  1. Bas lepa kombinacija. Dzemper je divan, volim te velike zimske.

    ReplyDelete
  2. Super :D Zbog slika kao tvojih pocinjem da volim braon + sivo

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se kako izgleda ova kombinacija! Dzemper je divan, kao i torbica :)

    ReplyDelete
  4. Super outfit.Torba mi se mnogo sviđa:)

    ReplyDelete
  5. Fotke su zaista odlične!!
    Te čizme i torbica su diiiivni ;)

    ReplyDelete
  6. Prava kombinacija za ledene dane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava, a može se reći i jedina sa manjim varijacijama na temu ;) u prevodu, ne izlazi mi se ako nemam sve ovo na sebi :D

      Delete
  7. predivna si, a torba ti je skroz slatka :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se, i taj karmin ti stoji odlično, razbija lepo celu kombinaciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karmin je bio polazna tačka :) a kombinaciju sam gradila oko njega ;)

      Delete
  9. Odlicna kombinacija :) Bas mi se svidja kaput :)

    ReplyDelete
  10. beautiful outfit!!!love bag!!amazing blog!!!i'm following you!! if you like mine,do the same!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    ReplyDelete
  11. Odlicne slike i super outfit! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bas su slatke slike, i mislim da sam bas taj kaput kupila prije neki dan :-))

    ReplyDelete
  13. Karmin je prelep,odmah mi je zapao za oko:)i odlicno ti stoji!ako nije tajna koja marka i nijansa je u pitanju?:)pozzic

    ReplyDelete
  14. Sve mi se sviđa. Odličan outfit <3

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online