Another New In: Aldo, Zara, Inglot, Pull&Bear!




















Ovo stvarno nema smisla!
Mislim, rasprodaje još traju, a u Beogradu cene nikad nisu bile niže!
Inglot je imao rođendanski popust 3.marta, nije mnogo 20% ali i to znači mnogo, tako da znate za sledeću godinu :) Tako sam ja...čekala, čekala, čekala...čekala...i dočekala! 
Ne postoje takve boje i teksture, bar koliko sam ja uspela da primetim tokom ovih par godina, a i sve ono iz  ovih ostalih radnji ispadne preskupo, a dobijete nešto približno onome što ste hteli. U Inglotu sam dobila baš ono što sam htela! 
Oba puta :D 
Senka tj. karmin me je koštala 280 din. prošli put, 360 ovaj put. Oni koji se razumeju, (ovo je upućeno nekom drugom, a ne vama drage moje), znaju da bezvezni Essence ili Miss Sporty čiji karmin ima užasno jak miris lubenice (ja ne volim, mislim, volim pravu, ali ne veštački miris), košta oko 260 din.
A mat ajlajner sam htela već mesecima!
Još kad me je jedna šminkerka našminkala njim za snimanje, a vi mi poostavljali one komentare kako sam lepa, znala sam da moram definitivno da ga uzmem...kad dođe sniženje!
:D
I tako...rekoh, kraj...
Međutim!
Pre 2 dana, Ušće, Zara...došli da nađemo crne čizmice u Aldu, moj broj, jer su u Knezu imali samo broj veće i 2 broja manje...Uđemo u Zaru, nema više one gomile stvari, ali opet ima više i raznovrsnije nego u Knezu, kad ovaj moj spazi kaput i poče da viče: "Mico, vidi ovo, 3.000 kaput!", pa se dohvati etikete: "Vuna, koža, uzimaj!" Ali nemam para! "Ovakva prilika se ne propušta! Nemaš drugi! Imaš onaj dečiji i taj u kome si!" I odemo napravimo brzinski krug i kad smo konstatovali da ni na šta drugo ne vredi dati pare, uzesmo ga!
:)
Košulja je bila 500 din., marama 50%...

A juče mi je bio grozan dan, ali nećemo o tome...Lepa stvar je da sam imala kasting i posle svratila (na par  sati) ;) u Aldo, (možda počnu da mi daju platu, koliko vremena provodim tamo) :) i za 2.200 kupila one crne čizmice! Broj veće, doduše, ali preudobne!
Nisam 2 godine kupovala obuću, a ispostavilo se da su mi sve tesne i onda nema izbora...jedne čizme koje imam da nosim do leta?!...a za cipele na Bulevaru, diskutabilnog porekla i materijala, i užasnog mirisa, koje su ha-ha 'snižene' na 6.500, nemam!
Kod Kineza je najtanji džemper 1.600, bre!

Case closed!

Song of the day









28 коментара:

  1. uzivam da citam o ovim tvojim soping pohodima :-)))

    ReplyDelete
  2. Super post. Marama i čizme - WOW! :)

    ReplyDelete
  3. Jao baš mi je žao što nisam znala za Iglot popust,sigurno bih otišla;(Ja sam ove godine baš loše prošla sa sniženjima.Čekala sam da odem u Segedin,na kraju se taj put izjalovio..ja potrošila pare i ništa od novih stvari:((
    Super si prošla,kaput je baš dobar ne mogu da verujem da je 3000!:)Maramu imam istu ja sam moju našla u Italtes-u (za 100 din) i baš je volim:)

    ReplyDelete
  4. xaxxaxaxaa.....prezanimljiva si mi sa ovim tvojim izvestajima....bas me nasmejes...super ulov ...

    ReplyDelete
  5. Pa ovo je odlično, super si prošla! Čizme su divne, a za kaput nemam reči, to se ne preskače:) Još kad tako upakuješ u zanimljivu pričicu, pravo uživanje od posta:)
    i još za kraj Maroon i ta vesele pasemica koju obožavam!

    ReplyDelete
  6. I ja volim tvoje postove o tome sta si nasla sve na snizenju!
    Super si prosla, stvari su predobre :)

    ReplyDelete
  7. Super si se nakupovala. Aldo super, marama isto, a liner je naj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. + za kaput si super prosla, tako i meni ovaj moj...samo me navadjava da uzimam, a ja novaca nemam...

      Delete
  8. Haha, jesu sve bolje polovine iste?
    "Ma uuuzmi, znas i sama da ti treba" :D

    Divne stvari si uzela btw :)

    ReplyDelete
  9. Svašta nešto lijepo si uzela!;)
    Marama i košulja <3

    ReplyDelete
  10. ti si meni hit :) tako i ja sama sa sobom razgovaram i obrazlazem, posto vise nemam nikog ko bi mi poverovao da mi je nesto neophodno haha, super shopping btw! zavidim ti na talentu da nadjes na rasprodaji tako super komade :) pozz, Anja

    ReplyDelete
  11. Mislim da bi trebala da pocnes neki Sale Diary ili tako nesto!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uuuuuu cizme su mraaaaaaaak!!! I ja sam uzela u Aldu starke na snizenju pre neki dan za 1400 :DDD

    ReplyDelete
  13. Dobra investicija! ;) A senka je najbolja... :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Preeeedivne su ti cizmice! Da li znas ima li ih jos u broju 39? K.

    ReplyDelete
  15. cizme su presjajna!!! :)
    zelim ti jos puno uspesnih i jeftinih kupovina ♥

    ReplyDelete
  16. Wow ovakve cizme trazim vec dugo vremena! Savrsene su! Odma cu da zavirim na Aldo stranicu :)

    ReplyDelete
  17. Odlicne stvari, cizmice su bas lepe !:)

    ReplyDelete
  18. Uuuuuu cizmice....daj zezas!!!!a bas su dobre!!!
    ma zivele rasprodaje!!!super su stvarcice,
    mogu da zamislim koliko si se obradovala svemu ovome!!!
    pozzz !!!

    ReplyDelete
  19. Nasmejala si me sa tekstom :D
    Super stvarčice!
    Čizmice su odlične, a marama <3

    ReplyDelete
  20. Dada, kod kineskih cipela je najgori miris plastike...pa kad jos pokusaju da ga sakriju raznim osvezivacima u radnji :)))

    super je ulov:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. p.s. jel i dalje snizenje u Inglotu, dolazim u BG sledece nedelje? :)

      Delete
    2. Nije. To je bilo samo za rođendan, 3.marta i za 8.mart i oko Nove godine.

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online