Edgy


H&M jeans, bag, rings, bracelets and belt/NEW YORKER shirt/EDEN SHOES boots








Iako sam planirala da ovaj opštepoznati H&M kaiš ponesem u nekom total white outfitu, vreme mi nije dozvolilo. I dalje mislim da bi najbolje išao sa belim šorcem. 

Što se tiče obuće, još uvek sam u fazi traženja samo mojih boots with studs, ali nikako da ih nađem, iako izbor nije loš, a raspon cena po gradu je od 2.200 do 26.000...zato nosim ovu nedostojnu zamenu, kupljenu pre par godina u Les Halles namenjenu nošenju na faks (cheap&comfy).

Farmerke su H&M, nisam posebno zadovoljna, materijal skuplja sve moguće na sebe i poprilično su duboke, iako se vode kao low waist. 

I ono što kažu da raspoloženje zavisi od onog što obučete, potpuno je opravdano, ali isto tako šta ćete da obučete zavisi od raspoloženja :)


2 коментара:

  1. Baš mi se dopada! Torba je divna!
    Ma preslatki ste! ;)

    ReplyDelete
  2. Lovely casual look =)
    Kiss
    Yle

    new post on my blog, why don't you have a look? =)

    www.wallofstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online