Base

t-shirt: Tally Weijl/jacket: Bershka/leggings: Mango/sneakers: Replay/bag: Domyos/rings:H&M















Deset ujutru, sreda, radni dan, konacno resih da odem do H&M (ponovo), pretpostavljajuci da ce biti guzva i bila sam u pravu.

 Otud rascupana kosa i ni malo sminke (ne, nisu me tamo rasupali i skinuli mi sminku, nego je malo rano). 

I dalje sam u crno-belom raspolozenju, i sto se tice garderobe i sto se tice uredjenja enterijera.

Sto se tice kupovine, ponovo sam otkrila da je bitno imati osnovu. 
Kako lepo pise u njihovom casopisu: savrseni garderober bi trebao da jutra ucini laksim, a ne da predstavlja nesto oko cega cete se muciti.
A sve se vrti oko toga da vam bude super-udobno i da se oblacite u skladu sa sobom.

Beba + kolica + zurba da izadjemo da bi zaspao u kolima (a kako drugacije) = majica, patike, helanke i torba u koju stvari mogu da ubacujem u letu.

4 коментара:

  1. Da li si u HM-u videla da ima jos prstenja koje nosis u ovom postu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam gledala, ali uvek mozes da pitas prodavacice, dopunjuju zalihe jednom nedeljno :)

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online