New Begginings: Outfit Post













Poncho: UNITED COLORS OF BENETTON/blouse: MANGO/leggings: not branded/beanie: H&M/bag: MANGO/rings: H&M/boots: EMMU

For this year I have so much expectations.
The last day of the past year didn't promise much, but in the New Year's night some paths are enlightened and a whole new world of hopes and dreams that are yet to come is opened, or maybe it was that night's euphoria.
We'll see!
I wish you all Happy and successful 2014. and I hope we will all find our happiness in little and common things and realize that, as my dad once told me, "The life is like fireworks, it's made of sparkles that are happening every day, but we don't see it all at once!" So if you ever feel sad and think that nothing much is going on in your life, just remember these words.
Love you all and thank you for being here with me.
I feel there is so much fun waiting for us in this year!
Enjoy the Holidays!

TTTTTTTTTTT

Imam toliko očekivanja za ovu godinu.
Poslednji dan stare godine nije obećavao mnogo, ali su se u novogodišnjoj noći neke staze osvetlile i otvorile potpuno novi svet snova i nadanja...ili je to zbog euforije novogodišnje noći.
Videćemo!
Želim vam svima srećnu i uspešnu 2014. i nadam se da ćemo svi iznova pronalaziti sreću u malim i običnim stvarima i da ćemo shvatiti, što moj tata jednom reče, da je "Život kao vatromet, sastoji se od malih varnica koje se dešavaju svaki dan, ali ne vidimo sve odjednom!" Ako se ikada budete osetili potišteno i pomislili da vam se ništa bitno ne dešava u životu, setite se ovih reči.
Volim vas sve i hvala što ste ovde sa mnom.
Osećam da nas čeka mnogo veselih trenutaka ove godine!
Uživajte u praznicima!




11 коментара:

  1. Mnogo si mi slayka sa tom kapicom :)

    ReplyDelete
  2. Odlican outfit :) Srecna 2014. i sve najbolje :)

    ReplyDelete
  3. Srecni praznici, ponco mi se mnogo dopada :)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se svidja ponco, mnogo. ;)


    http://suz-ica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Srecna Nova godina i svi novi i divni poceci...Ceo outfit je strava ali torba i ponco si najlpesi...jel si torbu skoro kuopila,mozda?
    Cmoks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećna Nova godina :) Jeste, torbu sam nedavno kupila :)

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online