Balea: Product Review


Dm stvarno ima najveću i nekako najkvalitetniju ponudu preparata iz svoje robne marke Balea i Sundance.
Ne verujem da postoji neko ko nije probao bar nešto iz njihove ponude.
Pre desetak godina sam baš često koristila njihove kremice za samopotamnjivanje, onda su zatvorili prodavnicu koja mi je bila usput (na Terazijama u RK Beograd), pa sam prešla na neke poznatije marke i sad sam se ponovo vratila njihovim proizvodima, na prvom mestu zbog namene, ali iskreno, privukla me je atraktivna ambalaža, lep miris i pristupačna cena.
Evo šta mi je neophodno ovih dana i kakva su moja zapažanja.

Šampon za suvo pranje kose:

Prilično dobra stvar kada vam je kosa masna, a nemate vremena da je operete (osušite i isfenirate).
Nanosi se prskanjem sa razdaljine od oko 20cm, na kosi ostaje beličasta prašina, pravi volumen i trebalo bi je iščetkati, ali ja uglavnom samo protresem prstima kosu.
Pakovanje je malo, idealno za put ili neku priliku kad nemate mogućnosti da operete kosu.
Nije zamena za pranje kose :) jer posle nekoliko sati ume baš da vas podseća da vam je kosa prljava.

Štirak za kosu:

Providan štirak za kosu je idealna zamena za one koji ne vole lak za kosu.
Ne lepi, učvršćuje, ali nije za neke komplikovane frizure koje treba dobro da se drže.
Meni je odličan za svakodnevnu upotrebu, ako nosite opuštene lokne, a kosa ima običaj da vam se potpuno ispravi posle pola sata.

Sprej za samotamnjenje:

Najjeftiniji samopotamnjivač koji postoji. Kao i svi slični preparati, čini vašu kožu tamnijom, i narandžastijom. Pakovanjce je dovoljno za 3 neštedljiva prskanja celog tela i jedno prskanje lica. Mana mu je što prskalica nije kvalitetnija, pa mi se poslednji put desilo da ne mogu uopšte da ga koristim, jer prskalica ne funkcioniše. 


Krema za ispravljanje kose:  

Odlična i kao balsam kad se nanese na mokru kosu. 
Fino se raščešljava i fenira, a sa peglom ga još nisam probala. Miris mi se jako sviđa, što je i bio razlog da ga uzmem. Od svih navedenih proizvoda, ovaj najčešće koristim.

Imate li vi neki Balea proizvod za preporučiti?



2 коментара:

  1. takodje obozavam balea-proizvode! meni je cak sampon za suvo pranje od njihove "trend it up"-serije bolji nego ovaj ... ovaj se nekako brzo potrosi, a i imam osijecaj da me nekako "davi" jel ne sprica precizno ... poz

    ReplyDelete
  2. Koristila sam ranije ovu kremu za ispravljanje ali vidim da su joj promenili oblik ambalaze, ne znam da li je struktura ostala ista, bila je dobra :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online