Make-Up Storage Ideas












There are so many ways to store your make-up treasure, but the simplest and the prettiest is to use clear plastic or glass cups, vases, glasses, bowls or containers.
I love round bowls where you can put small make-up sets or nail polishes and than pull them up like a tombola, though it's not so effective if you're in a hurry.
I love this three compartments plastic container, which I organised in a way that everything I need in a hurry is grouped in order what comes first: the face compartment, the eyes compartment and brushes on the right. That way I don't stand in front of the mirror and have my mind blocked with the question 'What comes next?!'
The rest of the make-up that I don't use on daily bases I store in a make-up suitcase, because I can't dust off and make-up tends to collect dust like other stuff and I like my surfaces clean. 
And I have a little curious creature that loves to get to the make-up table and grab whatever fins the nearest to the edge of the table. There was a time period when he loved to take just blush brush (I suppose because it is the biggest one) and clean all the surfaces around the house and not rarely he give it back all moist so I used to go out with my blush on my cheeks very strange looking.
If I were alone, I would definitely put those small silicone balls or some diamant look a like stones or other clear pebbles to hold my brushes up, but in this household with a toddler I'm in a constant afraid of spilling and swallowing small pieces.

*************************************

Ima bezbroj načina za organizovanje i čuvanje šminke i četkica, ali najlepši i najjednostavniji je da koristite providne plastične ili staklene činijice, vaze, čaše ili posude sa pregradama.
Ja volim one okrugle velike činije u koje ubacite sve male setove senki, rumenila, ruževa ili lakova i onda ih izvlačite kao tombolu , mada i nije tako sjajna ideja ako ste u žurbi.
Obožavam ovu plastičnu posudu sa tri pregrade (može da se nađe u Home Centru), koju sam organizovala tako da sve što ti treba ide redom: odeljak za proizvode za lice, za oči i na kraju četkice sa desne strane (na dohvat ruke).
Tako ne gubim vreme ispred ogledala kad mi se blokira mozak u žurbi i pitam se 'Šta ide sledeće?!'

Ostatak šminke koji ne koristim svaki dan držim u koferčetu za šminku, jer sve te sitne stvari skupljaju prašinu, a ja volim čiste površine.
A i zato što imam malo radoznalo stvorenjce koje obožava da priđe stolu za šminkanje i zgrabi ono što je najbliže ivici (neretko poruši sve ostalo).
Imao je period npr. kad je uzimao iz čaše sa četkicama samo četku za rumenilo (zato što je najveća, pa mu lepo leži u ruci) i da paje po svim površinama po kući (stolovima, zidovima, podu) i uglavnom mi vrati mokru i izbalavljenu, pa sam krajnje čudno izgledala sa rumenilom nanetim takvom četkom.
Da sam sama, definitivno bih u providne činije stavila one male silikonske kuglice ili već neke providne kamenčiće da drže četkice uspravno, ali ovako bi sve to bilo prosuto, polomljeno i progutano.





5 коментара:

  1. Lepo i pregledno. Kod mene je uglavnom haos a koristim metalne konzerve od pasulja...hahha...i naravno ferero providne kutije...

    ReplyDelete
  2. bas lepo i pregledno :) I ja sam kupila nesto slicno :)

    ReplyDelete
  3. Zaista odlicni predlozi jer obozavam providne cinijice :)


    http://suz-ica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cao :) odlican blog! Zanima me gde si kupila ovo u cemu drzis karmine, jer i meni treba tako nesto :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online