Travel: Boka Kotorska i Herceg Novi 2



Shirt: Stradivarius/Shorts: Stradivarius/Flip flops: Ipanema/Bag: New Look/Hat, bracelets: souvenir 

Secate se mog odusevljenja Herceg Novim (OVDE)?
E, pa bilo je toliko da sam morala da se vratim!
 Ovaj put smo isli drugim putem, od Tivta obalom duz cele Boke Kotorske i nemam reci koliko je put lep. Zato sam slikala, svaki delic koji mi je zapao za oko. 
Ovaj put mi je Herceg Novi sasvim drugacije izgledao, na setalistu guzva, buka, glasna muzika, plaze betonirane, svi poziraju, kao na bazenu, ali jos gusce, sve peskir do peskira...ne bas po mom ukusu (u ovoj fazi, sa bebom). Definitivno je mesto za mlade i za izlaske. Za bebe ne bas, pogotovo sto moja beba ne voli guzvu i galamu, onda poludi i pocne i on da vice, a na vrucini, umorni, na kraju dana...to vam bas i ne treba. 
Kuca sa staklenikom u kome je atelje, je moj san snova!
A kad je beba konacno zaspala, voznja trajektom i posmatranje penusanja vode koja ostaje iza njega je opustanje koje mi je toliko trebalo.
































































































































4 коментара:

  1. Huhu koliko slika. Lepo. Ja nisam ljubitelj guzve na plazama, posebno mispim da nije zgodno sa bebom...ali HN mi je divan i voooooolim...

    ReplyDelete
  2. Herceg Novi je prelep i prepun ljudi,bila sam pre dvadesetak dana a u kuci sa staklenikom je bila izlozba ;)

    ReplyDelete
  3. Fantasticna Boka:) Prelepe su vam fotografije:)
    Herceg Novi je moj omiljeni grad i nikad mi nece dosaditi:)
    P.S. na 17. fotografiji se vidi kuca u kojoj sam letovala, odmah iza putokaza:)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online