Fashion Inspiration: Plastiscines


Ženski rok bend Plastiscines (Plastelinke) čine četiri Francuskinje: Katty Besnard, Louise Basilien, Anaïs Vandevyvere i Marine Neuilly.
Sviraju od 2004, garage rock revival, indie rock i indie pop i velika su senzacija u Francuskoj. Pojavile su se i u seriji ''Gossip girl'', za kojom su Francuzi ludi, (kao i za svim što dolazi iz Njujorka). Ne česljaju se, kao i sve Francuskinje i pored toga što zvuče fenomenalno, imaju i super stajling.

 Prošle godine su radile kampanju za Jennyfer (radnja sa vrlo pristupačnim cenama), kreirale svoju liniju 
pristupačne odeće za tinejdžerke i one koje se tako osećaju (nakupilo se par stvari i u mom ormaru ;))






























Mogu vam reći iz prve ruke da su devojke sjajne! A evo kako sam završila na njihovom koncertu...

Za taj dan smo planirali Marais, prelep kvart (gej kvart i jevrejski kvart) u produžetku moje omiljene ulice Rivoli, gde važi ona ''shop 'till you drop'', a ja sam je primenjivala svakodnevno...moglo bi se reći da kad sam u Parizu, moje geslo važi ''svi putevi vode u Rivoli!" i skoro svaki obilazak muzeja se završi pitanjem: ''Gde sad hoćeš da idemo?'', a ja, uvrćući ručicama, odgovaram: ''U Rivoliiiii'' :D
No, Marais!









Morali smo da nadjemo kompromisno rešenje, pa smo tako obišli muzej u Marais-u, sa predivnim kovanim natpisima za razna stara zanimanja, da bih ja posle dobila dozu shoppinga ;)








...a onda smo ogladneli i prošetali do Place des Vosges...


...gde se pored kafea nalaze brojne mini galerije, Likovna škola i kuća Victor Hugo-a.


Žao mi je što mirise ne mogu da vam prenesem...


Kriva zgrada sa leve strane :)


...ja se nakupovala...


 A onda smo stigli do Hotel de Ville i gle čuda: bina! A gde je muzika (i voda koliko možeš da popiješ), tu sam i ja (sa svih 5 kesa iz šopinga)! I ma koliko umorni i u nemogućnosti da stojimo na nogama (i fuj obučeni za špartanje po ''kraju'') nismo mogli da propustimo...čak ni ono što nismo znali šta će biti :p





I zahvaljujući onih 50-ak časopisa koje sam do tad pokupovala i upila :) prepoznala sam devojke na bini! To je uspeh u stranoj zemlji...možete da zamislite...pitali biste se ''Ko su ovi/ove?!'' i odgovorili sebi ''Ko zna...neki njihovi'' ;) Ali ja sam uradila domaći ;)



A onda malo aparat odluta...












Evo kako se to radi u civilizaciji :)








Close up...4 all u girls ;)








Zbogom Rivoli :) do sutra xD






Na putu do kuće, u 'našoj' ulici Marche Saint Honore (1. Arr, odmah prekoputa Louvre-a) sam dobro udarila glavom u izlog, jer je staklo bilo ispred rešetki xD ne bih li bolje videla šta ima i u ovom izlogu!
I koliko je autentično ;)



I konačno smo stigli u naš stančić na vrhu stepenica koje me podsećaju na one koje su vodile do Pepeljugine sobice na vrhu :) gde sam uspela da svoj plen ovekovečim, pre nego što sam kljoknula mrtva umorna medj' krpe...







0 коментара:

Post a Comment

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online