27.nedelja


Shirt: H&M
Leggings: Mango
Bag: Peacocks
Flats: New Look






Ovo vreme baš brzo prolazi!
Nekad imam snage da obavim 100 stvari u toku dana i da stignem na 100 mesta, a nekad zaspim odmah posle buđenja :)
Ne ustajem dok Mrduljak ne počne da mrducka, a to bude skoro iste sekunde čim moj mozak dobije informaciju 'budna sam'. I onda sačekam da se izmrda, pa ustajem. Ionako nigde ne žurimo.
Dešava se da na sred ulice, obično na pešačkom, izbaci nožicu sa bočne strane mog stomaka, što izgleda kao da mi neko zavrće ruku, pa se iskrivim i pokleknem. 
Za divno čudo nosim stvari koje skoro da nisam 2x obukla od kad sam ih kupila, ali su se pokazale kao super komotne u datom momentu. 
Na hranu se, naravno, pazi. 
Sve se jede, ali po malo!
A moje omiljeno (u gradu u kome postoje samo pekare), je naći salatu i sesti u park, daleko od svih restorana, prometnih ulica, kafića...i uživati u povetarcu na (i dalje) 32°C.


P.S.
A sasvim slučajno me je ovaj outfit podsetio na neke stare slike!
Samo je majica ista, ali se stil, očigledno, nije mnogo promenio ;)



Shirt: H&M
Pants: Domyos
Flats: Bronx (Office Shoes)
Bag: Mango
Jacket: Mango
Sunglasses: Moa








4 коментара:

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online