29.nedelja & kozmetika







Shirt: Comptoir des Cotonniers
Leggings: Mango
Thongs: Roxy
Bag: Domyos


Sa Mrduljkom se već vodi prava borba!
Kad ja udahnem on to shvati kao 'U, super, više mesta za mene!' i onda se ja borim za vazduh minutima i satima, a on ne prestaje da mrducka. Izgleda da su dečaci malo jače i nemirnije bebe, jer su oko mene svi imali devojčice i svi se čude kad vide kako jako mrda. Uglavnom odskočim ili se trznem. Žao mi je samo što na stomaku nemam uopšte sala, pa nema šta da amortizuje pokrete, već izgledam kao da sam progutala lubenicu, a ligamenti se vide kao strune. 
Na vežbama za trudnice, posle kojih su nastale ove slike, bilo je baš zanimljivo.
Pretpostavljate, jer se tamo vežba disanje!
I onda kada udahnem i držim vazduh, Mrduljak počne da drma, pa mi stomak izgleda kao prikačen na struju! A tek kad sve one trudnice počnu da šište i ispuštaju vazduh kroz zube, tad mislim da će me odvući iz prostorije! Ali, uglavnom je to više psihička, nego fizička priprema. Meni kojoj vežbanje i sala nedostaju više nego bilo šta, i to malo znači sve na svetu! A posle sve te priče izađem kao dete iz vrtića, puna utisaka i isprepadana nekim stvarima (vezanim za brojanje i prebrojavanje, pošto mi matiš nikad nije bio jača strana), pa počnem da blebećem šta sam sve 'naučila' da ne bih zaboravila, pogotovo onaj deo kad treba, a kad ne treba krenuti u porodilište, a onda mi kažu: 'Nemoj da se trudiš, mico, znaš da ćemo čim te nešto zaboli, odmah svi da trčimo u hitnu službu, ko što smo trčali 5 puta!'
:D

***♥***

Što se tiče kozmetike...
Mesecima sam imala ogroman problem, da ne mogu da podnesem miris preparata za negu, čak ni šampona!
Tako sam iz Lily-ja i Dm-a uglavnom izlazila praznih ruku, kad god bih krenula da kupim šampon.
Par meseci sam koristila Biomelem, jer su mi jedino njihovi mirisi prirodnih biljčica donekle prijali.
Kosa mi je postala suva, opada u pramenovima, bukvalno kad provučem ruku kroz nju, ostane mi ceo pramen i tako svih 5 puta! Ne kažem da je zbog šampona, ima tu i hormona, ali razlika u odnosu na ono što sam navikla je ogromna.


Keune sam koristila i pre 4 godine, kad sam bila plavuša i nisam nešto zadovoljna bila ni tad ni sad. 
Ionako sam ga kupila zbog mirisa (pomorandže).


L'Oreal Elseve masku koristim već oko 2 godine i bila sam prezadovoljna, ali malo mi je dosadio...pogađate-miris :)


Ubedljivo najgori šampon koji sam u životu probala je L'Oreal Elseve Nutri-Gloss Crystal.
Dok je perete kosa je suva kao slama, nemate osećaj da je čista...
Šarena laža...sa šljokicama.


A najbolje, za moju kosu, ubedljivo je Head&Shoulders, od šampona (mada je ovaj i šampon i balzam) i Pantene od balzama.
U toku pranja kosa je toliko svilenkasta i onaj divan osećaj da je čista, tera me da je šamponiram još i još i još :)
I prezadovoljna sam!


Za negu tela, još na početku, probala sam ovo mleko, zbog mirisa badema, na koji sam doživotno navučena...ali se ispostavilo da mi je miris ipak prejak, pa sam odustala. Srećom, tu na stomaku mi je koža super rastegljiva, pa sam izbegavala da bilo šta mažem po bebici.


Kad me koža zateže ili mi se suši-tu je Dove!
Ubedljivo najbolja stvar za kožu.


A pošto toliko pazim šta nanosim i unosim u svoj organizam, i antiperspirant je morao da bude zamenjen dezodoransom bez parabena i bez soli aluminijuma!

***♥***

I za kraj malo podsećanja na prošlogodišnju priliku za nošenje ove majice...



Majicu sam dobila u časopisu Be, koji sam kupila dok sam čekala TER iz Arla do Avinjona, a koji me je koštao 1.5 ili 3 , a uzela sam ga tj.je zbog poruke:

VOLIM kad me ljube, MRZIM priče sa tužnim krajem

;)




9 коментара:

  1. Ooooo medena moja.
    Maksim se mnogo jace mrdao na tim vezbama disanja..valjda se uzbudi od vazduha, pa udara gde stigne!

    ReplyDelete
  2. ♥ DUSA! PREDIVNAAAAAAAAAAAAAA SI!!!

    ReplyDelete
  3. Prsltaka si , toliko se slazemo za L'Oreal da je to smesno , a sto se tice Head and Shoulders i tu se slazemo , samo meni je trebalo dugo da dodje do pameti da pocnem da ga koristim . Ljubim te :*******

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online