BLUE JEAN BABY!

t-shirt: Stradivarius
denim shirt: Levi's
leggings: Peacocks
low boots: Bata
clutch: Stradivarius
broche: by Me
ring: Peacocks
bracelets: Peacocks













Pošla ja u Ušće, posle 2 meseca odsustva, da vidim šta ima novo, zanimljivo, značajno pomena i pokaza tj. prikaza na ovom parčetu modnog neba :)
Što se čizama tiče-nisam pogrešila, jer je oko 22h prilično zahladnelo, pa su se pokazale kao dobra ideja...a i košulja, aussi :) samo odvrneš rukave i nema zime.
Šta je u Ušću novo, za mene...pa...ista ovakva košulja sa istim dugmićima se nalazi u Stradivarius-u, u Bati odbijaju da snize cene, pa čekam Francusku da kupim njihove cipele za 15 eura, u Koton-u će vas ljubiteljke svega Turskog izgaziti i zabljesnuti količinom zlata na sebi, u Zari su tako preslatke, udobne čizmice sa prevrnutom čarapom :) i naravno, još gomila stvari koju sam rešila da ne kupujem, jer hoću da se bavim isključivo affordable fashion-om...čitaj: nemam para, u Mangu u Ušću mi se nikad ništa ne dojmi, ali zato u Delta City-ju skoro uvek nadjem nešto, u New Yorker-u ima svašta i ništa, mnogo je tamo poliestera za mene, Bershka, Pull&Bear i Stradivarius su vredni pomena, ali danas...nja.
Ali trebaće...tašna npr., baletanke, oxfordice, platforma čizmice, gunj ili u svetu trenutno ultrapopularna jeti jaknica-bundica...što bih preskočila, jer bih dovela ljude u zabunu da pomisle da sam Rodjak It...i tako...
Nećete dugo čekati.
Ne mogu da izdržim ja bez krpa, pa ću što pre da se bacim u kompromisno mozgojedenje tipa "šta mi je stvarno najpotrebnije u ovom trenutku, a da će mi biti potrebno i kad prodje ovaj trenutak?" ;) :)

Puno



2 коментара:

  1. super su mi te teksas košulje, tako lako i lepo mogu da se kombinuju! hvala za komentar, puno mi žnači:)
    cool mi je tvoj blog, čitamo se nadam se :)
    pozz :)

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online