New In: NYX


















Ovog meseca sam nešto u fazonu trule višnje (setiće se oni stariji) :)
Pošto ruž koji sam htela nisu imali, uzela sam sledeći najtamniji i dve olovke, koje mogu da nosim i same. Sve nijanse su slične, osim ovog najsvetlijeg koji sam morala da probam, ali mi blago rečeno čudno stoji, ili samo ne treba mnogo da pričam kad ga imam na usnama, jer je užasno svetao i jak je kontrast između boje usana sa unutrašnje strane i njega na samim usnama. 
Olovku za obrve nisam baš pogodila, tamo mi se činila savršena, ali kad sam stavila na obrve kući, bila je za par nijansi svetlija. 
Sunđeri u kombinaciji sa njihovim tečnim puderima mi se nisu pokazali nešto, jer se mat puderi jako brzo suše na koži.
Ono što me je oduševilo je turpija za stopala, dovoljno je velika i gruba da sređivanje stopala može brzo i efikasno da se odradi.

Jedino što bih volela je da stignem da uradim neki tutorijal...








8 коментара:

  1. ja volim njihove olovke za oci , ostalo nisam jos isprobala :)

    ReplyDelete
  2. Ruzevi su mi super i divna post.
    Uzivam gledajuci tako puno sminke na jednom mestu!! :)

    ReplyDelete
  3. Jao sto si lepe stvarcice kupila! Ja obozavam NYX, bukvalno sve pare trosim u Alexandar Cosmetics-u, koji se skoro otvorio u Cacku :)
    Pozdrav, Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Pa, da, nemoguće je ne potrošiti sve kod njih!
      Pozdrav :)

      Delete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online