Nyx Review







Većina vas verovatno zna da je Nyx stigao kod nas, ali za one koji ne znaju, nalazi se u Ušću, ispred Pull&Bear radnje, na 1.spratu. 
Nema više traganja za nijansama ruževa koje su najpribližnije njihovim i kukanja kako nije to to. Sad se samo treba odlučiti u moru njihovih nijansi. 

Što se mene tiče, prezadovoljna sam, pogotovo ovim mat karminom. 
Imala sam jako težak izbor, ali je boja pun pogodak, s obzirom da mi je trebala za venčanje, dakle specijalnu priliku, a nisam htela da idem sa crvenim, delovao bi prenapadno za ono što sam imala da uskladim sa njim...
Postojan je, ne isušuje usne, što je vrlo bitno, jer niko ne želi da u toku priče počne da gricka i pljucka sasušenu kožicu sa usana sa sve karminom :) 

Ako ste teški na odlukama, kao ja, najbolje bi bilo da pre kupovine odlučite da li vam treba i stoji narandžasti ili roze ton, možda i izabrati par nijansi sa Nyx Cosmetics sajta, popisati, pa probati testere na licu mesta. Inače, testeri su onaj prvi red karmina na kojima piše TESTER, pošto sam prisustvovala nerviranju prodavačice koja je tako očiglednu stvar ponovila bar 6 puta grupicama veselih devojčica. 

Što se tiče ostatka kozmetike, imaju sve što devojci treba.
Preporučujem Blush četkice za šminku koje se mogu kod njih uzeti, jer su izuzetno kvalitetne, jako nežne, od prirodne dlake, a cene su najpovoljnije kod nas.



2 коментара:

  1. Divan je karmin.
    Ja sam uzela Shocking Pink, sledeci mi je na listi Bloody Mary.
    Imas pravo, jako je tesko izabrati! :D

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online