New In: Cosmetics





Nedavno sam dobila ovih par stvarčica i kako mi se povratilo normalno čulo mirisa, oduševljena sam! 
Kupka sa mirisom nara je iz Spa programa Natura Plus tj. Božen Cosmetics i moram da priznam da godinama nisam ništa njihovo probala i prijatno sam iznenađena. Savršena je za negu suve i oštećene kože, preporučuje se za ublažavanje reumatskih bolova i za tretiranje kože zahvaćene celulitom. Ahava je izraelska firma koja pravi kremice od minerala iz Mrtvog mora i teško mogu da odlučim koji miris mi se više sviđa, pa ih mažem naizmenično posle tuširanja, zavisno od doba dana i za nijansu mi se više sviđa miris ovog sorbea za telo, a miris je 'biljke Mrtvog mora' (DEADSEA PLANTS). Nije lepljivo, više je kao krema-gel, lepo se razmazuje i brzo upija. Ne sadrži paraben i odobreno je za osetljivu kožu. Losion za telo je u praktičnom pakovanju sa pumpicom, isto je pogodan za osetljivu kožu, bez parabena, sadrži Aloe Veru i Shea butter, a miris je mešavina Honeysuckle (Orlovi nokti, Chevrefeuille) i Lavande.





0 коментара:

Post a Comment

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online