Na snimanju za Delta Generali

Shirt: H&M
Leggings: Stradivarius
Flats: New Look


























Sweater: Mango




Quick Preview 


Mrduljak i ja na snimanju :)
Snimali smo od 14 do 22:45. Imali smo oko 6 scena, od toga je Mrduljak imao svoje 2! Uglavnom je bio miran, kao i uvek kad snimam, ali se u trenutku snimanja svoje scene, kad je kamera bila samo na njemu, toliko razmrdao da nije prestajao stomak da mi se mrda! 
I ovaj put je atmosfera bila fenomenalna!
Naravno, ja sam pričala u pauzama sa vlasnikom stana, koji igrom slučaja ima unuku od 5 meseci u Monte Karlu, pa nismo mogli da se napričamo, tako sam ja trčkarala malo ispred kamere, malo na čašicu razgovora.
Ekipa je bila super, svi su išli uza zid kad bi se mimoilazili sa mnom, što mi je bilo čudno, jer i dalje nemam osećaj koliki mi je stomak, šminkerka je izuzetno uredna i po prvi put vidim da je šminka čista, a četkice mirišu...većina ekipe ima malu dečicu, pa su stvarno bili jako pažljivi, a ovo mi je inače peti muž za 2 godine (naravno, računajući i ovog pravog).
Što se tiče Mrduljka, on je štucao, baš u toku ove scene sa fiokom tj. 15 min. pre i na početku...bilo je neizbežno, pošto štuca po 5x dnevno...
Sve u svemu bilo je super, kao i uvek...
Svi su bili zapanjeni kako sam izdržala i kako sam sve uradila iz prve :)
Sutradan sam se probudila i htela JOŠ!

I za kraj, kratak segment Mrdine scene :)







1 коментара:

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online