Mrdina prva kupovina

Shirt: Stradivarius
Sweater: Camaieu
Leggings: Stradivarius 









Dobila sam još jedan posao!
Naime, pre prošlog snimanja sam skoknula na kasting, jer su mi javili da su iz produkcije tražili da me vide...Tako sam na putu za studio, gde sam trebala da budem u podne tj. u 1, skrenula i otišla na kasting na bukvalno 5 minuta i nastavila dalje na već zakazano snimanje.
Par dana kasnije su me zvali da me pitaju za veličinu garderobe i onako, posle pola sata razgovora nabacili "E, da, dobila si posao!" 
:D
Prva slika je posle kostimografske probe, gde me je jedna pitala "Jesi ti stvarno trudna?!" 

Sutradan smo iskoristili da kupimo Mrdici bilo šta, u slučaju da nas iznenadi, pa da dođe ranije.
Uglavnom mešam zeku i bodi, ali vrhunac je bio kad sam uzela rukavice i mislila da su čarapice...toliko o pojmovima i jasnoći! 
Jedino što sigurno znam šta je i čemu služi su kapice i to kupujem gde god da vidim! 
Uglavnom me pitaju "Šta će mu toliko kapica? A ima samo 2 benkice!"
:D
Šalu na stranu, to je stvarno najlepši deo...kupovina.
Skupljaš pare godinu dana, ne potrošiš na sebe ništa, a onda u istom danu sve potrošiš na stvari za bebu, i to one neophodne. 
A i ja sam manijak za kupovinu!
Taj dan su mi vadili krv (i to ne ono regularno, nego na endokrinologiji, sa posebnim anti-ljudskim pristupom), a onda sam išla u Enci Menci, pa tamo provela 2 sata, pa u Aksu na drugom kraju grada, 3 sata, pa usput gledala fotoaparate, a ko za inat taj dan sam bila talentovana da navedem prodavce da mi objašnjavaju stvari po sat vremena...pa opet u Enci Menci...i tako...
Ovi muški što idu sa mnom u te pohode, voze me, paze da jedem, odmaram, bili su zapanjeni i zabrinuti što toliko vremena provodim na nogama, ali ja radim ono što volim...ako mogu da idem po lekarima svaki dan, ponekad i po 2x dnevno, zato što moram, onda mogu i jedan ceo slobodan dan da iskoristim na ono što volim, na shopping! 





0 коментара:

Post a Comment

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online