Cozy Saturday


leather jacket: Stradivarius
poncho: United Colors of Benetton
pants: Mango
over the knee socks: New Look
shoes: Moa
bag: New Yorker


























































Prvi sunčan dan i ja sam svuda po gradu! 
Da ne bi izgledalo kao da sam iz kuće izašla ogrnuta mojim omiljenim ćebencetom, izvukla sam kaiš iz jakne i strukirala pončo :) vrlo uspešno, reklo bi se!
Kaiš u obliku ♥ sam skinula sa jednodelnog letnjeg kombinezona i iskoristila ga da mi drži pantalone, koje su  od silnog hodanja po gradu sve veće i veće ;)

Za sve spavalice koje žive noću (medju kojima sam i ja :p), imam poruku: da izadju iz kuće ranije, da uhvate  sunčan dan, jer mnogo će još sunčanih dana biti, ali ni jedan neće biti kao ovaj!

Puno



8 коментара:

  1. Sjajno! Stvarno mi nije jasno kako te do sada nisam nasla. Ispravljam gresku odmah jednim followingom :)

    ReplyDelete
  2. preslatka si, kobinacija boja je divna, cipelice i carapice su pun pogodak!:) Divne fotkice!:)

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se sviđa ova kombinacija i kako si uklopila te dve boje, super je.

    ReplyDelete
  4. super boje, ... lijepa kombinacija :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. this is such a gorgeous wintery look x

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online