Beogradski stanovi



Tražeći idealan stan, za koji sam parametre pokupila po francuskim stančićima, a prošle godine sam ih promenila čak pet, shvatila sam da je nemoguće naći idealan, ili iako ga nadjete (u Beogradu) on je već ili kaparisan ili izdat. 
Pogledala sam svega četiri i bila sam spremna da tražim u nedogled, ali srećom nije bilo potrebe.
Ja nisam tip koji će okretati brojeve telefona iz oglasa, jer volim da izaberem...ma, jer sam lenja!
Treba se natezati i ići po svakakvim mestima, gubiti vreme...neka, ja sam birala samo oglase sa slikom, jer sam iz instant stečenog iskustva videla da ako nema slike-znači da je krš!
Stan br.1
Dok sam čekala sledeći dan da odemo sa agentom da pogledamo prelep stančić, videh oglas na istoj web strani, idealan, novogradnja, cg, 5spr., Dorćol, nov nameštaj, fantastična cena, moguć dogovor da se spusti cena još...i nazovem i odem da pogledam...
Ljudi moji! Zgrada u stanju raspada, nadogradnja, grejanje na gas, nameštaj sa kontejnera, pogled i izlazak na terasu pogodan za samoubice, a cena za tako nešto-previsoka!
Stan br.2
Slike prelepe! 
Agenti najdivniji i najljubazniji na svetu. Stan fatamorgana! Prelep, savršen, svetao, funkcionalan, na 3.spr, tepisi, slike i biljke u saksijama po hodnicima zgrade, plakari u predsoblju da stane sve što treba, novo novcijato-gleda na Sup! Odvratne li zgrade, odvratnog li iskustva sa istom! Pred ulazom dva pandura i parking sa 30 autića na kojima piše MILICIJA, MILICIJA, MILICIJA...
Izvin'te, ne mogu!
Stan br.3
Cvijićeva, tj. jedna od uličica pored. Takodje kraj sa istorijom. Stan u mini zgradi. Parket toliko nov da možeš da se ogledaš u njemu, ali dok smo čekali agenticu, gde god krenemo izadjemo na groblje! Što Novo groblje, što jevrejsko. Povrh svega, dedica koji izdaje stan izgleda kao da je ustao iz jednog od njih! Nismo prihvatili jer nije bilo dovoljno sunca, a i pojavio se nećak koji liči na psihopatu i ispod čijeg prozora su mi ponudili da sušim veš!
Neka hvala!
Stan br.4
Stavila sam ja oglas. Izričito napisala šta tražim i izričito rekla jedinoj ženi koja se javila, a kad sam otišla da vidim...nije vredno pomena. Pored Picinog parka, ogroman, razvaljen, neokrečen 20 godina, sa nameštajem iz '70., na 4.spr ali u nivou terena...
Hvala, ali nećemo.
Stan br.5
Videla, poslala sms agentici u 23.30 da MORAM da ga vidim ODMAH čim dodje na posao, imala noćnu moru, ceo dan bila u neizvesnosti i kad sam stigla i videla zgradu, zamalo nisam zaplakala! Pre par godina kad sam sa dečkom obilazila novogradnju po gradu, stajala sam ispred te zgrade i rekla: kako bi ovde bilo lepo...ali sigurno je skupo...
Uzela sam ga čim sam se popela do njega :)
Naravno, i on ima neke mini mane, ali zanemarljivo u odnosu na sve do tad.
Zaljubila sam se u stan!

Kriterijumi su bili:
svetao, na višim spratovima, cg, sa eventualnom sobom za garderobu, nov.


A evo šta sam videla i šta mi se svidelo.
(Ovi stanovi su uglavnom na Vračaru, na Dorćolu, i po Centru)





















































































A bilo je i izvora nezaustavljivog smeha, kao ovo arhitektonsko čudo...

                                          

...dosta rolni toalet papira (da ne zafali, valjda)...


 i idealno mesto za držanje novina u wc-u :)





5 коментара:

  1. Da li je ova terasa na vrhu zgrade stvarna?!? Ova sa predivnim drvecem i prelepom garniturom..moguce li je ovo u Srbiji?!?
    Sad sam se odusevila!

    ReplyDelete
  2. Taj stan je na Slaviji :) košta oko 1.200 eura mesečno :) sitnica! ;)

    ReplyDelete
  3. ima divni stanova u bgdu, ali su i cene divne :/
    mada opet i svi ovi stanicic sto ih serujemo po blogovima ima opasnu cenu.. shmrc

    ReplyDelete
  4. Pa, da...ovde je većina oko 450, ima 2, 3 koji su 750, 850 i dva od 1.200, a ostali su 300-350 (Centar) i 550 (Vračar) :) problem je što su ili premali ili preveliki...npr. 23m2 je 300 kod Kalenića, a 300 je i u Kneza Miloša od 60m2, oba nova i prazna! Što je totalna nelogičnost!

    ReplyDelete
  5. Ima bas diiivnih stanova... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Love to hear from you!

 
OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online